« صفحهِ اصلى | قبلى: ظاهرا امروز هم این دهم بهمن قراره با ما حال کنه!! ... » | قبلى: کلافم،میدونم قبلا هم گفتم ولی احساس میکنم هر چی بی... » | قبلى: حرف قشنگی که چن وقتیه به درس بودنش پی بردم از دکتر... » | قبلى: خدا آدم رو از شر دوستای ناباب حفظ کنه! من که دیگه ... » | قبلى: این نه بهمن عجب حالی داره میکنه با من!! این سومین ... » | قبلى: و این نیز بگذرد،با کوله باری از بد بختی و ناکامی .... » | قبلى: و اندکی هم بیشتر بدانید!زمانی که تصمیم گرفتم این و... » | قبلى: میبلاگیم » 

»

نمیدونم رابطم در حال حاظر با خدا چجوریه! قسم خورده بدوم دیگه طرف عرق و ویسکی نرم،ولی قسمم رو شکستم و با اومدن شاهین کاری کردم که خب... تا چن روزی کاملا احساس میکردم خدا دیگه طرف من نمیاد و بهم کمک نمیکنه یه جورایی کاملا ازش بریده بودم ولی امروز باز دوباره احساس کردم همین طرفاست و داره بازم راهنماییم میکنه.تصمیم گرفته بودم بیخیال ازدواج با فاطمه بشم و دیگه امیدی واسه رسیدن بهش نداشتم ولی یه دفه باز یه نجوای تو گوشم بهم گفت کس خل نشیا،دنبال کار رو بگیر حتما بهش میرسی،فرشته ای رو که من بهت دادم به این راحتی ازت نمیگیرم،اون مال توه،برو جلو و امیدوار باش بهش میرسی.