« صفحهِ اصلى | قبلى: حرف قشنگی که چن وقتیه به درس بودنش پی بردم از دکتر... » | قبلى: خدا آدم رو از شر دوستای ناباب حفظ کنه! من که دیگه ... » | قبلى: این نه بهمن عجب حالی داره میکنه با من!! این سومین ... » | قبلى: و این نیز بگذرد،با کوله باری از بد بختی و ناکامی .... » | قبلى: و اندکی هم بیشتر بدانید!زمانی که تصمیم گرفتم این و... » | قبلى: میبلاگیم » 

»

کلافم،میدونم قبلا هم گفتم ولی احساس میکنم هر چی بیشتر چیز مینویسم بیشتر احساس راحتی و سبکی میکنم پس بازم میگم دارم دیوونه میشم نه خوشی مونده واسم و نه...
الان تو خونه تنها نشستم و دارم به یه قوطی ویسکی فک میکنم که میتونس یه جورایی سرگرمم کنه و از این وضع اسفناک!! نجاتم بده.لامصب اینجور چیزا رو کمتر میشه طرفای خونه و محله ما پیدا کرد،کم کم باید به فکر درست کردن نوشیدنی های سرگرم کننده!! واسه خودم بیفتم به قول بروبجز باید به خودکفایی برسم!
کیرم تو این روزگار کونی!! شعار این روزگار من.