« صفحهِ اصلى | قبلى: این بیست و دو بهمن هم روزیه واسه خودش...صبح طرفای ... » | قبلى: نمیدونم رابطم در حال حاظر با خدا چجوریه! قسم خورده... » | قبلى: ظاهرا امروز هم این دهم بهمن قراره با ما حال کنه!! ... » | قبلى: کلافم،میدونم قبلا هم گفتم ولی احساس میکنم هر چی بی... » | قبلى: حرف قشنگی که چن وقتیه به درس بودنش پی بردم از دکتر... » | قبلى: خدا آدم رو از شر دوستای ناباب حفظ کنه! من که دیگه ... » | قبلى: این نه بهمن عجب حالی داره میکنه با من!! این سومین ... » | قبلى: و این نیز بگذرد،با کوله باری از بد بختی و ناکامی .... » | قبلى: و اندکی هم بیشتر بدانید!زمانی که تصمیم گرفتم این و... » | قبلى: میبلاگیم » 

»

خیلی ستمه آدم یه درسُ بیفته و مشروط بشه! اصلا بیخیالش دیگه حرفشو نمیزنم.
حس عجیبیه،بی تکلیفی! اصلا نمیتونستم تصور کنم یه همچین وضعیتی رو قبلا.لحظات سخت زیاد داشتم تو زندگیم ولی این یه چیز دیگس نتیجش به همه زندگیم بر میگرده با شدت خیلی بیشتر از بقیه.فعلا فقط باید صبر کنم تنها چیزی که ندارم!!
خوردن فلفل زیاد با غذا یه سری مزایا داره که نمیدونم چیاس! میگن اشتها آوره! و یه سری معایب که فقط میدونم موقع دفع ظاهر میشه!،اینم از توصیه بهداشتی ایندفه...
اگه مثل من زرنگ باشید(البته نه توی درس خوندن) به راحتی میتونید بفهمید که کدوم استاد باحاله و کدوم یکی خواهر**ده،کدوم یکی رو میشه ازش نمره گرفت و کدوم یکی رو نه...تنها کسی که با وجود مشروط شدن ولی واسه نمره نرفتم **لیسی استاد!!