« صفحهِ اصلى | قبلى: آدم بعضی وقتا نمیدونه چیکار باید بکنه.مثل الان من ... » | قبلى: خیلی ستمه آدم یه درسُ بیفته و مشروط بشه! اصلا بیخی... » | قبلى: این بیست و دو بهمن هم روزیه واسه خودش...صبح طرفای ... » | قبلى: نمیدونم رابطم در حال حاظر با خدا چجوریه! قسم خورده... » | قبلى: ظاهرا امروز هم این دهم بهمن قراره با ما حال کنه!! ... » | قبلى: کلافم،میدونم قبلا هم گفتم ولی احساس میکنم هر چی بی... » | قبلى: حرف قشنگی که چن وقتیه به درس بودنش پی بردم از دکتر... » | قبلى: خدا آدم رو از شر دوستای ناباب حفظ کنه! من که دیگه ... » | قبلى: این نه بهمن عجب حالی داره میکنه با من!! این سومین ... » | قبلى: و این نیز بگذرد،با کوله باری از بد بختی و ناکامی .... » 

»

چن تا چیز جدید:
زود تر از اونی که فک میکردم باید برگردم دانشگاه
با وجود همه بدیهایی که دوستان در حق من داشتند ولی حالا که به کمک نیاز دارن نمیتونم باهاشون مثل خودشون رفتار کنم...
تو این سه روز که خونه بودم نتونستم فیلمای جدیدی که بدستم رسید رو ببینم :(
این اینترنت هم که بد جوری کفریم کرده با این سرعت زاقارتش!!
همین الان 450 هزار دلار برنده شدم!! یه اسپم دیگه :(
بقیش یادم رفت ;)
...
آهان راستی تا حالا از عکس و تصویر تو پستها استفاده نکردم...