« صفحهِ اصلى | قبلى: چن تا چیز جدید:زود تر از اونی که فک میکردم باید بر... » | قبلى: آدم بعضی وقتا نمیدونه چیکار باید بکنه.مثل الان من ... » | قبلى: خیلی ستمه آدم یه درسُ بیفته و مشروط بشه! اصلا بیخی... » | قبلى: این بیست و دو بهمن هم روزیه واسه خودش...صبح طرفای ... » | قبلى: نمیدونم رابطم در حال حاظر با خدا چجوریه! قسم خورده... » | قبلى: ظاهرا امروز هم این دهم بهمن قراره با ما حال کنه!! ... » | قبلى: کلافم،میدونم قبلا هم گفتم ولی احساس میکنم هر چی بی... » | قبلى: حرف قشنگی که چن وقتیه به درس بودنش پی بردم از دکتر... » | قبلى: خدا آدم رو از شر دوستای ناباب حفظ کنه! من که دیگه ... » | قبلى: این نه بهمن عجب حالی داره میکنه با من!! این سومین ... » 

»


یه استادی داریم که حسابی کسش خله...آخه آدم چی میتونه بگه زنیکه یه درس اختیاری رو جوری امتحان گرفت که نمره اول کلاس شد 15!! آدم کس خل(دیگه از سانسور خبری نیس) مگه مرض داری ابله،البته کاریش نمیشه کرد وقتی طرف تازه فوق گرفته و هنوز عقده های دوران دانشجوییش رو خصوصا که زنم باشه خالی نکرده...
خر بیار باقالی بار کن!! نه ترمه که چه عرض کنم ده ترمه شدیم رفت.
بگذریم.
...
اون از کیر خوردن تو عشق و اینم از درس و استاد!!