« صفحهِ اصلى | قبلى: میبلاگیم » 

»

و اندکی هم بیشتر بدانید!
زمانی که تصمیم گرفتم این وبلاگ رو واسه خالی نبودن عریضه،اریضه و شاید هم اریزه بزنم،چن راه پیش روم بود.یکی این که مثل دیگران برم و تو بلاگفا ثبت کنم یا پرشنبلاگ یا... یکی از این سرویسای وبلاگ فارسی ایرانی،یا برم طرف خرید هاست و مثلا با هاست خودم! وبلاگ بزنم و یا این که بیام به بلاگر خودمون و اینجا کس شعر تف بدم!! خب بعلت نداشتن اعتبار کافی و وافی حسش نبود برم طرف موارد اول،خرید هاست هم نیاز به یه کون قیف داشت و مایه تیله که اینم بلافاصله مث برق از کلم رفت بیرون و موند بلاگر جون خودمون،هم معتبره و اینجوری نیست که تا چن روز دیگه ببینی جمش کردن و زحماتت به باد رفته هم سرعتش بیسته و هم خوش دسته!! چی گفتم.بگذریم ولی هیچی نداره خودمونیم ها کلاس که داره.
حالا چرا آلبالو گیلاس مگه قحطی اسم بود!! خب آره که بود،مخصوصا که این آی دی آدمم باشه! نمیدونستین بدونین میتونین با این آی دی تماس بگیرین و از خودش بپرسین البته اگه شک دارین(albaloo.gilaas)
پس میموند یه نمه قیف که حسابی زور زدم و جورش کردم و اومدم و این وبلاگ آلبالو گیلاسی رو افتتاحش کردم.
مبارکم باشه :)

» معرفى

About Me

» رضا
» مشد, Iran

» وبلاگ‌ها

»
» Add to Technorati Favorites

» آخرين نوشته‌ها

برای اشتراک ایمیل خود را وارد کنید:

FeedBurner

» مخلفات