« صفحهِ اصلى | قبلى: و این نیز بگذرد،با کوله باری از بد بختی و ناکامی .... » | قبلى: و اندکی هم بیشتر بدانید!زمانی که تصمیم گرفتم این و... » | قبلى: میبلاگیم » 

»

این نه بهمن عجب حالی داره میکنه با من!! این سومین مطلبیه که امروز مینویسم نمیدونم شاید خل شدم و به جای اینکه همه رو تو یه پست بزنم دارم جدا جدا میفرستمشون ولی به جون خودم اصلا قصدم بالا بردن تعداد مطالب نیست خب هر لحظه که حال میکنم و چیز میز به ذهنم میاد میگم.
همین الان دارم با یه بنده خدایی که هم شهریمون هم هست میچتم نمیدونم چرا هر کی میفهمه رشته ما چیه و کجا درس میخونیم در میره(فرا میکنه،فلنگ رو میبنده،میزنه به چاک)!! خانم تا بهش گفتم زمین میخونم بیرجینیا فلنگ رو بست :( بابا مگه تقصیر منه که این رشته رو قبول شدم اونم تو این خراب شده (از حق نگذریم تقصیر کون گشاد خودمه اگه یه نمه قیف گرفته بودم و بیشتر درس خونده بودم الان داشتم پزشکی تهران میخوندم،نه!!).
کس شعر گفتن دیگه کافیه بازم اگه حال کردم به این نهم بهمن حال میدم ،سگی!

» معرفى

About Me

» رضا
» مشد, Iran

» وبلاگ‌ها

»
» Add to Technorati Favorites

» آخرين نوشته‌ها

برای اشتراک ایمیل خود را وارد کنید:

FeedBurner

» مخلفات