« صفحهِ اصلى | قبلى: خیلی ستمه آدم یه درسُ بیفته و مشروط بشه! اصلا بیخی... » | قبلى: این بیست و دو بهمن هم روزیه واسه خودش...صبح طرفای ... » | قبلى: نمیدونم رابطم در حال حاظر با خدا چجوریه! قسم خورده... » | قبلى: ظاهرا امروز هم این دهم بهمن قراره با ما حال کنه!! ... » | قبلى: کلافم،میدونم قبلا هم گفتم ولی احساس میکنم هر چی بی... » | قبلى: حرف قشنگی که چن وقتیه به درس بودنش پی بردم از دکتر... » | قبلى: خدا آدم رو از شر دوستای ناباب حفظ کنه! من که دیگه ... » | قبلى: این نه بهمن عجب حالی داره میکنه با من!! این سومین ... » | قبلى: و این نیز بگذرد،با کوله باری از بد بختی و ناکامی .... » | قبلى: و اندکی هم بیشتر بدانید!زمانی که تصمیم گرفتم این و... » 

»

آدم بعضی وقتا نمیدونه چیکار باید بکنه.مثل الان من که مثل خر گیر کردم تو گل...شاید بگید این حرفُ تا حالا بیشتر از صد بار تکرار کردی ولی کاریش نمیشه کرد کس شعر گفتنای من پایانی نداره...
دیگه نمیتونم بیشتر از این بیدار بمونم وقت خوابه گردنم درد گرفته و احساس ناتوانی میکنم این یعنی پایان کار امروز.بای.