« صفحهِ اصلى | قبلى: یه استادی داریم که حسابی کسش خله...آخه آدم چی میتو... » | قبلى: چن تا چیز جدید:زود تر از اونی که فک میکردم باید بر... » | قبلى: آدم بعضی وقتا نمیدونه چیکار باید بکنه.مثل الان من ... » | قبلى: خیلی ستمه آدم یه درسُ بیفته و مشروط بشه! اصلا بیخی... » | قبلى: این بیست و دو بهمن هم روزیه واسه خودش...صبح طرفای ... » | قبلى: نمیدونم رابطم در حال حاظر با خدا چجوریه! قسم خورده... » | قبلى: ظاهرا امروز هم این دهم بهمن قراره با ما حال کنه!! ... » | قبلى: کلافم،میدونم قبلا هم گفتم ولی احساس میکنم هر چی بی... » | قبلى: حرف قشنگی که چن وقتیه به درس بودنش پی بردم از دکتر... » | قبلى: خدا آدم رو از شر دوستای ناباب حفظ کنه! من که دیگه ... » 

»

یه اشتباه دیگه و اونم این که رفتم و آدرس این وبلاگ رو به گوگل دادم اندکسش کنه!!
قبلا هر دفه که این کار رو میکردم خراب تر میشد و گوگل اون آدرس رو به لیست سیاهش اضاف میکرد...شانس بیارم این بار تکرار نکنه این غلط زیادی رو ):
اصلا بی خیال دنیا، به قول شاعر که میگه:
خوشا آنان که دنیا کیرشان بی ... کسی مثل هلو تقدیرشان بی
خوشا آنان که دائم بی خیالند ... به تخمم یا به کیرم زکرشان بی